LONDON VS SVERIGE: AFTER WORK
2009-11-25 / 11:59:08 / LONDON VS SVERIGE

När jag igår slutade efter mitt första pass på jobbet tänkte jag och Sara göra något väldigt engelskt, gå på after work! Här i London är det väldigt vanligt att man jobbar otroligt mycket och för att få tid att träffa vänner och lugna ner sig brukar man ofta gå ut och ta ett glas öl m.m. Många pubar stänger därför runt 11-tiden.

Så vi gick runt och letade och hittade en liten pub i närheten av vårat hotell. Proppad med folk på en tisdag. Kostymnissar blandat med vanliga. Vi beställde in en öl (tyvärr förstörde jag traditionen med att beställa en Bacardi) och satte oss ner och snacka.

Gillar att man kan gå ut efter ett jobbigt arbetspass och bara träffa folk, för att sedan åka hem, sova och åka iväg till jobbet igen, så London vinner denna omgång.

2-3 till Sverige i LONDON VS SVERIGE!


En liten bild på Sara från igår!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin