Julmust
2009-11-12 / 02:04:18 / Allmänt

Var ut på en liten promenad nyss. Skulle posta ett brev och sprang in på Ica när jag väl var där. Tänkte att jag skulle köpa en julmust, eftersom jag inte är hemma till jul och det är inte ett så stort utbud på det i London. Till min förvåning hittade jag ingen hederlig Apotekarnas eller Nygårda julsmust som jag alltid köper. Sprang runt i butiken tre varv men såg bara julmust special och någon annan sort. Skitdåligt tycker jag! Var nästan på väg ut ur butiken när jag i alla fall roffade åt mig en flaska. Jag måste ju dricka julmust i år! Ska snart hälla upp ett glas, så upp till bevis, är den god eller ej?


Helt fel julmust!     Helt rätt julmust!


Btw, det är väldigt kallt ute. 2 grader nyss. I London kan man fortfarande gå i kavaj har jag hört! :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin