Jäklar vilken dag!
2009-11-28 / 02:29:14 / Första tiden i London

Först vaknade jag halv 11 när jag skulle checka ut 11. Hoppade fort in i duschen och var klar vid 13.30. Alltså 2,5 timmar försent. Inte för att de bryr sig så mycket här på hotellet, vilket jag tycker om! Fick i alla fall ta mina väskor, som från börjar var tre och nu är 5, och vandra vidare till ett annat hotell på gatan. Hade inte varit där tidigare men det var det enda stället jag kunde hitta rum på i närheten av mig. Ett som jag skulle dela med 5 andra tjejer. När jag steg in i mitt rum dog jag nästan. Så mycket saker överallt, skitigt och hur äckligt som helst. Jag som precis duschat kände mig genast skitig igen. Gick i stället ut med Sara som skulle köpa lunch och jag behövde köpa vatten (har bara druckit ca. ett glas vatten under min tid här i England, + alkohol så min kropp var otroligt uttorkad). När hon senare åkte iväg till jobbet gick jag motvilligt tillbaka till mitt rum och satte mig i sängen (kan det ens kallas säng?) Helt plötsligt ser jag något som fort springer över golvet och ni som känner mig vet hur jäkla äckligt jag tycker det är med kackerlackor och småkryp. Jag börjar även höra hur en påse under min säng prasslar. Sitter där med alla mina saker uppslängda på stora väskan och typ skakar som ett asplöv. Vill springa ut ur rummet men kan inte eftersom jag inte vågar sätta ner foten på golvet. Lyckas i alla fall göra det till slut och då ser jag hur en mus springer över golvet igen. Springer fort ut ur rummet och dörren låser sig. Nycklarna kvar där inne. Går ner till receptionen och säger att jag inte vill på kvar på ett sådant äckligt ställe och beger mig ut för att leta något nytt. Hittade som tur var, eftersom det är fredag, ett rum på samma hotell som Sara är på och det är musfritt och jag behöver inte dela rum med några tjejer! Slutet gott allting gott!


Mus i mitt hus. Ryser fortfarande när jag tänker på det!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin