Intervention
2009-11-12 / 02:00:04 / Allmänt

Okej, jag har lagt till med en otroligt ful vana den senaste tiden. Eller de senaste månaderna. Nu när jag inte går i skolan och knappt har några pass på jobbet vänder jag på dygnet och sover hela dagen. I natt t.ex. kunde jag inte sova alls, så tänkte att jag kunde vara vaken uppe hela tiden och i stället gå och lägga mig tidigt ikväll. Men vid 9-10 tiden imorse blev jag sömnig och tänkte att jag kan gå och lägga mig och sova i 40 minuter. Jag vaknade upp nyss! Likadant igår, jag vaknade vid 16-tiden! Helt sjukt! Jag behöver någon typ av intervention, hela dagarna går åt till sömn. Hinner inte med det jag ska. Nu får jag skjuta upp mina planer till i morgon i stället.


I morgon ska jag ta me tusan gå upp med tuppen!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin