Inför resan
2009-11-12 / 01:57:13 / Inför resan

Okej, ska försöka göra en lista på allt som måste fixas innan jag åker, om jag kommer på allt:


 Ringa Tre och kolla vad jag ska göra med mitt abonnemang och om man kan låsa upp telefonen så att jag kan stoppa i ett engelskt sim-kort i den!
 Köpa en ny resväska!
 Fixa ett Visa eller Mastercardkort!
 Skriva ett CV som ser bra ut i brittiska ögon!
 Boka flygbiljett samt Hostel!
 Ha avskedsfest!
 Rensa i mitt rum, så mamma kan använda det som sy- och målarrum medan jag är borta!
 Ringa min chef och berätta hur planerna ser ut!
 Kolla upp vad jag ska göra med mina distanskurser nästa termin!


Kommer inte på någonting mer just nu, men det är säkert fler saker som behöver göras.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin