I'm back!
2009-11-25 / 17:21:48 / Första tiden i London

Så, nu har jag gått runt och delat ut lite CV:n i Westfield Shopping Center. Lämnade även tillbaka min skåpnyckel till restaurangen och kände i alla fall att det skulle bli lite tråkigt. Dem sa att jag var välkommen tillbaka om mitt nya jobb(som jag sa att jag fått för att ha en bra ursäkt) inte skulle funka. Bra att veta, men nej tack. Jag är ingen restaurangmänniska!

Precis när jag sätter fotet innanför mitt rum här på hotellet ringer min mobil. Jag svarar och förstår inte riktigt vad killen som ringer säger, för han mumlar. Fick i alla fall till slut veta att jag har en intervju på fredag klockan 6 (tror jag?!). När jag lade på hade jag frågat om namnet på affären två gånger, men inte uppfattat det. Kunde ju inte göra det igen då han undrade om jag inte kommit ihåg att jag precis varit där. "Jo, i Westfield, jag kommer ihåg sa jag!" haha

Checkade i alla fall numret med affärerna i gallerian på Internet och kom fram till att det var en klädaffär som heter Desigual. Jag förstod nästan att det var den i alla fall. För jag fastnade vid kassan och stog och pratade med dem lite. Det sa helt enkelt klick, haha! Tror även att det jobbar en svensk tjej där, så det kan vara kul!


Ingången i Westfield!

De är kända för sitt speciella mönster!


Det kanske blir en klädaffär i alla fall! :)


2 Kommentarer
Tommy:

går det ens att säga Desigual snabbt 3 gånger? hade en känsla av att du skulle hamna i någon klä butik så småning om ;P



SKRIVET DEN: 2009-11-25 KL: 20:17:17
Madde:

Jadu Tommy, det är spanska så då borde ju du kunna, haha!

Ja, vi får se om jag får jobbet eller ej, håll tummarna!



SKRIVET DEN: 2009-11-25 KL: 21:12:33



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin