Idag har jag...
2009-11-18 / 22:05:05 / Första tiden i London

varit på banken för att skaffa ett konto som jag sa tidigare. Allt gick bra tills jag råkade försäga mig att jag bor på hotell. Dem får inte ge folk konto om dem inte har en permanent adress. Men jag lyckades övertala henne att jag behövde sätta in pengar idag och hon gjorde som tur var ett undantag för mig och jag har nu ett konto!

Har även gått runt för att försöka hitta ett hotell som har ett lediga rum på fredag. Har nämligen bokat rum på det hotell jag har nu från lördag tills ondag men fredag var upptaget. Fick tyvärr betala trippel så mycket för ett rum på fredag som jag betalar på tre dagar som jag har nu på mitt hotell. Men hellre de än att bo på gatan!

Såg även nu att jag fått ett jobberbjudande på en restaurang i Westfield Shopping Center. De vill att jag kommer på en intervju på fredag, så vi får se hur det blir med det!


Ett stort nyöppnat shoppingcenter! Får se om det leder till något...


5 Kommentarer
Linda:

Vad driftig du är :)hoppas att det är nått schysst jobb då? Kraaam



SKRIVET DEN: 2009-11-18 KL: 22:08:20
Anonym:

Lycka till på intervjun, håller tummarna.

Kram cina



SKRIVET DEN: 2009-11-18 KL: 22:14:17
Anonym:

Jo, om jag gillar stället så får hoppas att det går bra. Annars är det bara att leta vidare. Fick typ ett erbjudande att jobba i vinter på en skobutik :P Men det är ju i jul, vill ha tidigare!



SKRIVET DEN: 2009-11-18 KL: 22:31:32
Anonym:



SKRIVET DEN: 2009-11-19 KL: 01:11:54
Mor:

Vilken duktig flicka du är! Spännande att läsa varje dag. Kraaaaam /mor



SKRIVET DEN: 2009-11-19 KL: 01:21:48



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin