God natt!
2009-11-14 / 23:47:30 / Inför resan

Okej, nu ligger jag här i sängen bredvid lilla Emilia. Ska snart sova eftersom klockan ringer 06 i morgonbitti. Ska nämligen vara på Arlanda typ 07. Har sagt farväl till en liten del av familjen idag och hoppas att de ska komma och hälsa på i London. Linda, till din födelsedag får du boka flyg! Har ätit avskedsmiddag och fått lite tidigare julklappar.

En sak som är konstig är att jag fortfarande inte är nervös. När kommer det? På Arlanda? På planet? I London? Aja, nu ska jag söka upp hur man kommer till hotellet så att jag hittar imorgon när jag kliver av tåget. Vill ju inte vara helt lost med all packning (övervikt blev det när vi vägde, så typiskt!)

Nästa inlägg är väl från London antar jag. God natt people!


1 Kommentarer
Linda:

om 5 min går det flyg och min buss till jobbet ser jag nu!!!!! Matilda ska vinka till ett flyg strax :) kraaaaam



SKRIVET DEN: 2009-11-15 KL: 09:04:43



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin