Yeay, Internet!
2009-12-14 / 20:28:55 / Första tiden i London

Hallå alla!
Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Har inte haft tillgång till internet då våran granne så dumt nog inte har haft det på. Men nu har han/hon det så jag får passa på att skriva. Har pratat med svensken jag delar lägenhet med och hon har kontaktat något bolag så vi ska väl få internet snart hoppas jag. Såg att hon fått ett brev från dem idag, så håller tummarna! Känner mig helt död utan internet. Vad gjorde man tidigare liksom? Hade man ens ett liv?

Well, sitter just nu i mitt rum. Ska ta lite bilder på det så ni får se senare, men vill nog städa först :P Inte för att det är så stökigt men i alla fall. Var ju lucia igår, vilket absolut inte märktes av. Har noll julkänslor och eftersom det är ganska sorligt gick jag efter jobbet idag och köpte lite julgrejer. Så nu har jag lite julpynt här inne i alla fall.  Ska sätta in några bilder från mobilen nu på datorn så uppdaterar jag senare, förhoppningsvis!


Fan det är jul om typ två veckor!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin