Till Emilia
2009-12-22 / 02:47:21 / Första tiden i London

Hej Madde!!
Här snöar det för fullt, vad har ni för väder? Kan du ta ett kort.
Jag är jätte sjuk, jag kan inte sitta upp, har ont i hela kroppen.
kram emilia.

Hej Emilia!
Såklart jag kan ta kort. Har inte hunnit tagit några bra än, men på min balkong finns det lite snö. Idag snöade det jättemycket, men det var plusgrader ute så blev bara vatten kvar på marken.


Min balkong för några dagar sedan var full med snö. Tror dock att det mesta är borta nu.

Lite isfläckar kan det vara på marken, annars är det som vanligt. T.o.m. palmträd har vi som ni ser på bilden! Gräsmattorna är otroligt gröna. Som svensk sommar, så gröna. Förstår inte varför. Kan det bero på allt regn? Dock tycker jag inte att det är så speciellt mycket regn här.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin