Nästan 7 års olycka
2009-12-15 / 20:42:44 / Första tiden i London

Något jag verkligen har saknat här i mitt rum är en spegel att kunna spegla mig i. Om jag är lat använder jag min datorskärm när jag sminkar mig och plattar håret, vilket kanske inte är det ultimata. Kan även ta den spegeln i hallen, men det är så kallt att stå där på morgonen!

Sprang därför in på en affär idag, då jag såg utifrån att de sålde speglar. Hade egentligen bara tänkt köpa en liten för ansiktet, men det blev tillslut en helkroppsspegel. Kanske lite dumt då det var typ 25minuters promenad hem till mig. Var nära att krossa flera speglar redan i butiken, men en gubbe kom till undsättning. När jag senare betalat och skulle gå sade han tydligt åt mig att vara VÄLDIGT försiktig. Med musik i öronen lyckades jag i alla fall ta både mig och spegeln hem säkert. Nu kan jag spegla mig hur mycket jag vill! :D


Den är så stor att den inte får plats i bilden. Ser även att den måste tvättas :P


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin