Kalle Anka
2009-12-24 / 16:54:02 / Första tiden i London

Hjälp, vaknade typ nyss, så hela min planering har gått åt pipsvängen. Nu hinner jag inte gå och handla några kläder till idag och Kalle Anka klockan 15.00 är försent. Sitter dock och laddar ner Kalle Ankas jul från 2006, så ska se på det snart. Klockan är ju 15.00 i något annat land om några minuter, så kan ju gå efter deras tid, eller hur?

På tal om Kalle Anka så skrattar alla här i London åt mig när jag nämner att alla i Sverige sitter bänkadee 15.00 för att titta på det. Dem tycker vi är galna och har den knäppaste traditionen ever! Men hallå, de förstår ju inte de fina med det ju! Kalle Anka SKA man se på, punkt slut.


Snart ska jag få se på Kalle Anka! Har ni också gjort det Matilda och Emilia?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin