Juste
2009-12-04 / 20:28:12 / Första tiden i London

Satt här och funderade och kom på att jag ska på lägenhetsvisning idag!! Måste väl sticka nu antar jag. Väntar dock på svar från tjejen, så att jag vet att hon är hemma när jag kommer. Tar bara 30 min med tåg och buss härifrån till dit, så nära!

Btw, mitt smink har blivit stulet! Köpte det förra veckan och jag kan verkligen inte hitta det! Delade rum inatt med några tjejer, så det måste vara någon av dem. Snubben på hotellet sa att jag skulle gå igenom deras väskor, så skulle han ringa på en klocka när de kom in i entren. Ingen kom och inget smink hittade jag. Måste väl ligga i någons handväska, eller om någon har åkt hem tagit det! Skitsurt eftersom det inte direkt var billigt och jag bara hann använda det tre gånger! Får väl köpa nytt imorgon, för det var så himlans bra!!


Snyft, mitt älskade smink är borta!


1 Kommentarer
Linda:

Vilka jäkla idioter! Men antar att det är risken man tar när man bor sådär :( Men hade du inte låst väskan? Men när och om de kommer, säg att allt är med på kameran som e gömd uppe i hörnet så det är lika bra de erkänner :)



SKRIVET DEN: 2009-12-04 KL: 20:39:13



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin