Idag
2009-12-22 / 02:21:52 / Första tiden i London

har jag bara segat hela morgonen. Typ suttit vid datorn och gjort ingenting. Eller jo, har letat lite jobb. Funderar på att skaffa ett extrajobb eftersom jag bara jobbar 30 timmar i veckan. Blir inte så mycket pengar över efter hyran är betald då. Har även funderat lite på vad jag ska göra efter London. Kanske jag i April ska åka till Thailand och vara där samtidigt som jag studerar på distans hemifrån? Men jag vet inte.

Började i alla fall jobba 17 idag så det betyder att jag slutade 23.30. Vi har öppet som längst till 23.00 så det är ganska sent för att vara en klädbutik. Men det kan vara skönt att jobba vid den tiden, för det är inte så speciellt många kunder och man kan vandra runt och låtsas kolla storlekar och tänka på annat. Idag fick även butiken låna min Ipod då de ville byta musik. Först var det okej låtar som kom, men sedan ändrade de till en spellista med värsta hårdrocksmusiken. Jag skämdes faktiskt lite då. Hörde hur någon fort sprang och stängde av den och bytte till något annat mer passande.


Min middag som jag åt på jobbet idag bestod av kyckling i vitlök och örter med ungsbakade(säger man så?) grönsaker och en OTROLIGT nyttig sås!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin