Hejsan
2009-12-27 / 15:34:16 / Första tiden i London

Vilken pina det var att gå upp imorse. Hann dock med en buss och kom lite tidigare till jobbet, så började 06.45 i stället. Lite kul var det i alla fall. Har haft fullt upp hela dagen och man kan babbla på med kollegorna. Skönt att man inte känner som man gjorde i början. Nu känner man alla mer och kan skämta och driva med dem!

Efter jobbet, som slutade 12.00, så gick jag till mataffären, då min del av kylskåpet ekar tomt förrutom lite grönsaker och bananer. Gud vad jag älskar att gå i mataffärer. Jag tror jag var där inne i en och en halv timme och då köpte jag bara två matkassar (som vägde 20kg!). Ska försöka mig på att laga köttfärssås och lasagne idag, men måste hitta något recept på internet som är bra. Jag måste också säga att matpriserna här är otroligt mycket billigare än i Sverige. Man ser verkligen hur billigt allt är när det bara kostar några pence. Har tidigare hört att de ska vara någorlunda lika, men det tycker inte jag.

 Har precis varit ner till kinarestaurangen under mig och köpt mat, men var inget att hurra för. Då är Sverige mycket bättre när det gäller sådant! Sitter och tittar på Kalle Ankas jul också. Kommer till djungelboken nu, haha.

Well well, skriver senare och ska väl visa de tråkiga jag köpte igår.


Är det bara jag som tycker att terroristen som försökte spränga ett plan i USA igår(?) är lik Tiger Woods?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin