God morgon gott folk!
2009-12-02 / 14:58:17 / Första tiden i London

Sitter här och ska äta frukost men kan inte sluta skratta. Hör killarna som jobbar på hotellet prata om mig utanför dörren, dem tror ju inte att jag hör! haha
"Tell her Peter is coming back, she likes him too much!" Sedan knackar dem på hela tiden och undrar vad man gillar för vin. Ni fattar ingenting, men vi här i London gör det, så det så!

Well well, ser nu att det regnar ute! Jag som hade tänkt att gå till Little Venice och titta, men det ska man göra när det är mysväder, så får väl tänka om. Kanske åka till Big Ben och slottet?

Ska i alla fall på visning ikväll på en lägenhet, får se om man blir med boende då. Nu måste jag i alla fall äta frukost, för jag har slutet skratta.


Lilla Venedig!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin