AHHHHHHHHHHHH!!
2009-12-23 / 00:49:01 / Första tiden i London

Jag kommer att få sova i en t-shirt i natt! Hur ska detta gå? Tvättade min långärmade tröja som jag brukar sova i, men glömde torktumla den. Torkade endast mina jobbarkläder, som i vilket fall som helst inte blev helt torra. Men eftersom min flatmate sover gick jag och vred upp värmen för hela natten, så nu är elementet på i alla fall. Hoppas bara kläderna blir torra!

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra i morgon. Slutar 15.00, så det lutar mot att jag ska åka till hotellet jag bodde på tidigare, träffa dem och se om jag fått någon post dit. Sedan kanske jag ska leta upp en svensk butik och köpa lite svenskt till julafton, typ julmust och sånt om de har. Undrar vilka priser det kan tänkas vara där inne. Sedan måste jag köpa kläder som jag ska ha på mig på julafton. Sara och jag planerar att gå ut och äta julbord någonstans och jag har hört att alla går ut och festar på julafton här, eftersom de firar sin jul den 25:e. Så det kanske vi också kan göra? Ska försöka övertala henne!

 


"Kan jag få ditt nummer?" "Nej tyvärr, kan inte mitt engelska nummer utantill och mitt svenska vill du väl inte ha?" "Men du kan skicka sms till mig så får jag ditt nummer via den. Ge mig din mobil så ska jag skriva in mitt nummer" "Ah, typiskt jag glömde min engelska mobil hemma!" "Men har du en penna så kan jag skriva ner mitt nummer åt dig?" "Men jag har tyvärr inget att skriva på så..." "Men jag kan skriva på din påse!" SKIIIIIIIT!!!

Haha, som tur är var killen bög, så det spelar i alla fall ingen roll. Men man kan aldrig lyckas bli av med nummer. Har så många på min mobil, som man inte ens ringer :P


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin