Welcome to Las Vegas
2013-09-24 / 05:11:24 / Allmänt

Nu är vi hemma från Las Vegas. Har haft sjukt kul där. Går inte att beskriva med ord hur galen den staden är. Ska man förklara den i en mening är det typ "ett jäkla lekland för vuxna". Fyra dagar var vi där och jag sov bara 7 timmar totalt. Onödigt med sömn, när man har så kort tid på sig där, haha. Blåmärken, trasiga fötter och en aptatuering kom jag hem med också.
Nej, men ska försöka slänga upp lite bilder senare. Ska kolla på Emmygalan som jag missade igår och sedan sova. Satt och nickade till i klassrummet hela dagen idag och för att klara av min sista lektion var jag tvungen att lägga mig och sova inne i biblioteket. Kan inte fatta att jag faktiskt lyckades sova en halvtimme där, men har man sömnbrist så har man.
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin