Lördag
2013-05-19 / 03:48:05 / Allmänt

Hej hej!

Sitter här i min stol och har precis valt kurser inför nästa termin. Blev två businesskurser, en engelskakurs och en kurs i journalistik. Behöver bara ta två businesskurser till för att lyckas få två diplom och eftersom jag måste läsa fyra kurser här valde jag även en engelska kurs (hamnade ju på samma nivå som amerikanarna på mitt placement test) som kan vara bra att ha läst här och en journalistkurs eftersom jag är nyfiken på det och vill se om det är något jag vill fortsätta med i framtiden.

Känner att jag börjar bli sjuk. Har ont i huvudet, har haft ont i halsen sedan igår plus att jag känner mig lite svag och mår illa. Jag ska ha en gruppredovisning nästa vecka och förra veckan önskade jag att jag skulle vara sjuk då för att slippa det. Nu verkar det sig som att jag kommer bli sjuk. Men kan ju verkligen inte missa redovisningen, eftersom en stor del av betyget hänger på den. Får väl stå där framme och redovisa om Budweiser med feber och sexig hes röst, haha! 

Skulle sitta fint med en cheesecake från cheesecake factory nu asså! Har ätit två olika där, denna var godast med "Layers of Moist Chocolate Cake, Chewy Brownie, Toasted Coconut-Pecan Frosting and Creamy Chocolate Chip Coconut Cheesecake."

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin