Helg
2013-05-30 / 22:09:54 / Allmänt

Hej på er!

Nu har jag mindre än en vecka kvar i skolan. Har fyra prov och några inlämningar nästa vecka och sedan är jag klar! Men känner mig ganska lugn. Det som jag har varit mest orolig för under terminen var en gruppredovisning som jag hade i tisdags. Har velat skippa den flera gånger, men åkte till skolan och gjorde det jag skulle. Är väldigt glad nu att jag faktiskt gjorde det, för fick bra respons från min lärare som tyckte att jag hade tagit med väldigt viktiga saker (som de andra i klassen inte tog med i sina redovisningar).

Denna helg ska jag nog spendera vid poolen med skolböckerna. Har typ 14 kapitel att läsa inför alla prov nästa vecka, gaaaalet! :P

Ska även jobba lite nästa vecka också. På söndagen och på måndagen efter ska jag hjälpa till på ett event som kommer att hållas till på Rockstar Mansion uppe i hillsen. Det är ett event där många framgångsrika svenskar som lyckats här i LA ska uppträda, mingla, äta mat och lite annat. Första dagen ska jag jobba med IT och andra dagen Stage Mangagement och se till att alla artister kommer upp på scenen när de är deras tur och att allt är i ordningställt. Ska bli kul!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin