Sista dagen före skolan börjar
2013-08-26 / 03:49:35 / Allmänt

God kväll!

Sitter nu här nyduschad i min nytvättade säng och dricker nyköpt té. Sista dagen av sommarlovet idag. Känns ändå helt okej, jag kommer ju bara gå måndagar och onsdagar.
 
Idag har jag inte gjort något särskilt. Gick ner till poolen när jag vaknade och haffade den sista solstolen. Efter ett tag märkte jag att vår svenska Danny satt i stolen bredvid och solade sig. Han flyttade tydligen in i vårat hus idag!
Sedan blev det lite tvätt och invigning av vårat gym för min del. Rätt så lugn dag med andra ord.

Nu ska jag fortsätta och ta det lite lugnt och titta på några serieavsnitt innan jag ska lägga mig. Vi hörs party people!
 
Åt god sushi häromdagen. Tror jag betalade runt 70kr för båda dessa tallrikar. Inte illa pinkat! :)
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin