Lobster Place @ Chelsea Market
2013-08-14 / 01:23:00 / Allmänt

Hej på er alla läsare!

Befinner mig i New York som vissa av er redan vet. Har varit här i två dagar nu och åker "hem" till LA imorgon. Hade gärna stannat här längre. Har absolut inte hunnit med allt jag ville få gjort och fått se här i staden, men det betyder bara att jag har ännu fler anledningar till att åka tillbaka hit. Har i alla fall hunnit med en hel del på dessa två dagar. Tror nog jag gått minst 5 mil totalt och det känns verkligen i mina fötter och i min rygg just nu. Kunde knappt gå när jag gick för att handla middag nyss. Köpte en Lobster Roll från ett populärt ställe som säljer skaldjur och liknande. Har läst om denna Lobster Roll på flera bloggar bland annat Sofi Fahrmans och eftersom den bara ligger någon gata från mitt hotell passade det perfekt. Tog precis en tugga av mackan och den var supergod. Var faktiskt första gången jag åt hummer tror jag och det är verkligen inte den sista!
 
Typ ett korvbröd (fast godare) sprängfyllt med hummerkött, mums!
 
 
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin