Ny vecka
2012-01-30 / 08:27:00 / Allmänt

God morgon!

Så var det måndag igen. Tråkigt med måndagar. Men varje dag det blir måndag är det en vecka närmare tills jag åker hem! Idag är det bara 59 dagar kvar, om jag inte räknat fel. Nu ska jag i alla fall bege mig till min tyskaklass och lära mig lite språk. Vi höres!

Jag har mitt egna lilla kylskåp här vid mitt rum. Om jag öppnar mitt fönster kan jag lägga ut lite saker på taket. Dock fryser det till is nu när det har blivit så kallt ute. Men en smart idé i alla fall, då man inte orkar gå till köket varje gång!

1 Kommentarer
Linda:

Du bara äter och äter och äter :P Visa foton på dig oxå så vi inte glömmer bort hur du ser ut :)



SKRIVET DEN: 2012-01-31 KL: 13:22:30



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin