Oscarsgalan
2012-02-27 / 20:18:00 / Allmänt

Jag brukar försöka att titta på Oscarsgalan när den sänds varje år. Dock är det så himla sent på natten och jag struntade i det denna gång. Ska se på den nu i stället. Jag tittade i alla fall igenom lite bilder från röda mattan och fy vad alla hada fula klänningar på sig. 99% var ju bara skräp! Var alla stylister lediga i år måntro?


Cruella de Ville från 101 dalamatinerna ser ut att ha fått massa fågelskit på sin klänning. Eller?

Jag gillade inte denna klänning på J.Lo. Tycker hela hon är tråkig.

Fy!

Tycker inte denna klänning passar på Oscarsgalan. Tycker inte att den passa någonstans egentligen!

Även här en outfit som inte passar på Oscarsgalan.

Denna klänning får Meryl Streep att se ut som en dvärg med korta ben. Men det är väl en prutt i havet, då hon vann sin första Oscar på 30 år igår! :)


Det fanns även några kändisar jag tycker lyckades:


Tycker klänning, håret och allt var jättefint. Gillar den gröna färgen!

Brukar inte vara så jätte förtjust i Milla Jovovich. Men tycker hon lyckades helt okej igår.

Har bara sett Octavia spela lite sunkigare rollar i filmer och serier, så var lite annorlunda att se henne uppklädd och tummen upp för det!

Kan någon någonsin bli ful om man har Mr Brad Pitt som accessoar på armen? Jag tror inte det!

Nyligen cancerfria Giuliana Rancic såg fin ut på röda mattan.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin