IKEA
2011-10-11 / 10:15:20 / Allmänt

God morgon!

Eller, morgon och morgon. Jag har varit vaken länge nu. Var till och med fortfarande mörkt ute när jag steg upp. Så hösten har verkligen kommit nu! Det regnar ute och är ruggigt. Svårt att tänka att jag för 1,5 vecka sedan låg i bikini och solade i parken.

Igår tog jag tåget och åkte till Ikea. Det gick faktiskt ganska fort. Mindre än 30 minuter och jag var framme! Skulle köpa lite bestick och sådant till lilltjejen. Passade då på att äta lite svenska köttbullar. Jag gillar inte ens att äta det om de inte är hemmagjorda, men bara för att det är just "svenskt" så var jag tvungen!


Billigt var det i alla fall. Under 30 kronor. Vet i för sig inte vad priset på detta ligger i Sverige, men men...


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin