Söndag
2011-11-28 / 18:41:07 / Allmänt


Började dagen med en frukost som bestod av ägg och bacon.


Sedan gick jag förbi den svenska julmarknaden som följdes av en lååång promenad till Alexanderplatz och deras julmarknad. Paula stod redan och väntade på mig där, så vi gick runt och kollade innan vi gick till en restaurang för lunch/middag. En till vän dök även upp där, så blev vi lite fler.

Restaurangen låg längst ner i tv-tornet och heter Mio. Gillade inredningen men inte servicen.

Det var vitt, vitt och åter vitt. Coolt ljus och bling bling!


Beställde in en sallad med rädisor, mango och wasabinötter, men ljuset där inne var lite speciellt, så fick inte till någon bild på den.

Till efterrätt blev det ett varmt äpple med marsipan, nötter och vaniljsås från julmarknaden.

Sedan drog vi vidare till en cool bar. Jag började med vin men lyckades få i mig några öl senare. Första gången jag faktiskt tycker om öl. Vuxenpoäng till mig. Tog inte så mycket kort där igår, för var proppat med folk. Ett band hade spelning där så folk ville titta. Men det var väldigt mysigt, så ska ta lite kort nästa vecka. Tror vi ska dit då igen nämligen.

Blev mycket mat denna dag. Många onyttigheter. Men ny vecka, nya tag!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin