Rubrik
2011-11-29 / 17:42:11 / Allmänt

Har hittat den perfekta restaurangen för tyskaplugg! Satt flera timmar idag. För det första är det billigt och god mat, för det andra gillar jag miljön. Musiken är modern och helt okej, ljudnivån är inte för hög och runt omkring sitter massa gamlingar och spelar kort och umgås. Man sticker ju ut, men det är väldigt mysigt där.

Ska gå dit lite oftare, ligger ganska nära mig, så är ju perfekt!

Köpt ett nytt doftljus. Hittade tyvärr inte Fresh Laundry eller Warm Cotton, som är mina favoritparfymer från Clean. Men denna funkade bra också. Så efter jobbet (18-20) ska jag tända den, koka lite té och sitta uppe hela natten och se på film. Har nämligen ingen skola imorgon och jag börjar inte jobba förrän sent.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin