Eisbein!
2011-11-18 / 14:43:40 / Allmänt

Kom precis in efter att ha varit ute på lunch. Det var den vidrigaste mat jag någonsin beställt. Titta bara på bilen här under. Ser ut som värsta tungan! Det är dock grishud! Blää, säger jag bara...


Tänkte att jag skulle prova något tysk igen. Hela restaurangen var proppad med pensionärer, så borde förstått att det var lite "äldre" mat där. Kan ju säga som så att jag fick några mördande blickar av gamlingarna när jag lämnade all mat och gick, haha!

Köpte idag min första tyska tidning. Ska bli kul att se om jag kan läsa artiklarna utan att haka upp mig så mycket. Kristen är väldigt photoshoppad på denna bild, ser inte ens ut som henne. Och på tal om Kristen, så kommer Robert Pattinson och Taylor Lautner till Potsdamer platz idag, jag som hade tänkt åka dit och julshoppa. Lär väl vara proppat med småtjejer antar jag, suck.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin