tränat
2011-03-06 / 17:36:30 / Allmänt

Hola amigos!

Sitter här nyduschad med ansiktsmask i ansiktet. Har precis varit iväg och tränat. Tänkte att jag inte skulle springa upp till datorn det första jag gör efter jobbet idag, så satte på mig träningskläderna och gick iväg och lyfte lite skrot i stället. Skönt! Då kan man bocka av det från listan.

Ska ladda ner det senaste Big brother avsnittet nu, måste ju få en liten dos Sverige känner jag!


NK:s gröna champangeté gömmer sig i dessa termosar. Jag brukar dricka kopiösa mängder, men har lugnat mig lite med det här i Abu Dhabi. Kanske för att NK ligger några tusen mil bort, så inte så lätt att köpa nytt när det jag hade med mig snart tar slut. Den som spar han har!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin