DAG 5 på sjukhusveckan
2011-03-24 / 10:34:17 / Allmänt

Gud, har ingen soppa kvar, skulla göra nytt idag men ingen affär jag varit inne på har någon gul lök, skumt! Så,  what to do? Har i alla fall inte varit några problem att äta den maten man skall äta denna vecka. Lätt som en plätt har det gått och nog märker man en liten skillnad kroppsligt. När jag fick äta kött nyss till lunch smakade allt lite extra också, så det hände väl något med smaklökarna under dessa dagar också.

I alla fall, det är jättevarmt ute. Ska vara 32 grader idag om man ska tro vädret på CNN. Jag var ut på en kortare promenad med lillfisen och knäpp som jag är hade jag på mig svarta byxor och en svart långärmad kofta? Jag fryser alltid på morgonen, så klär på mig mer då. Hinner aldrig byta innan jag ger mig iväg ut. Ska i alla fall gå en till promenad med honom snart. De andra pojkarna ska börja på någon hip hopdans, så Catherine åker dit med dem.

Sedan är det helg för min del! JAAA!! Ska nog åka till Marina mall och shoppa någon klänning eller liknande, kan behövas! :)


Hade med mig denna från Sverige, så har börjat hälla i mig detta nu varje dag. Smakar skit, får bli till att köpa kapslar nästa gång!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin