Mer än tre månader sedan!
2011-07-12 / 17:42:38 / Allmänt

Hejsan alla!

Det var ett tag sedan jag skrev här. Tyvärr gick min kära fader bort så var tvungen att åka tillbaka till Sverige och förkorta min vistelse i Abu Dhabi. Jättetråkigt, men livet kan överraska en så ibland!

Jag klickade in här nu och såg till min förvåning att jag under dessa tre månader har haft väldigt många besökare. Tror faktiskt det har varit besöksrekord vissa gånger?! Vilka är alla ni och hur hittade ni min lilla blogg? Ska man behöva sluta skriva för att folk ska läsa? Typ samma inlägg om igen då eller? Haha!

Aja, ska ta upp denna blogg igen nu. Har nämligen en ny destination på g. Om 1,5 månader vankas det flytt till ett nytt land, så håll i er! :)


Saknar redan gullegrisarna där!

 

 



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin