Sitter på caféet igen!
2011-01-04 / 17:45:18 / Allmänt

Känner mig taskig som använder mig av deras Internet utan att köpa något. Men jag har inga cash och dem tar inte emot kort så... Catherine sa att jag kunde skriva upp det på dem, men känns taskigt det också. Väntar tills jag får min lön, då kan jag köpa något! Dem är så söta här också. Ska dra ut stolen, sätta in sladden från min dator in i väggen. Han ville även stänga av musiken så att jag inte ska bli störd, men då får ju dem jättetyst här inne vilket är tråkigt för dem att jobba i, så sa att den kan vara på. Nu har jag Mariah Carey hööögt i öronen. Men får väl stå ut med det antar jag! :)

Idag var första dagen i skolan och dagis för barnen efter jullovet. Vara bara lilla sjumånaderspojken hemma, så fick ledigt en stund där på dagen. Satte mig för att jobba lite matte eftersom jag börjar skolan nästa vecka. Man känner att man glömt en del från skoltiden, men det kommer nog tillbaka. Det MÅSTE göra det!

Idag har inget särskilt hänt. Jag och Catherine har försökt knåpa ihop något schema som vi ska försöka gå efter. Vilka tider jag ska jobba, lite maträtter man kan tänkas göra och aktiviteter vi ska hitta på med barnen. T.ex. ska tisdagar bli stranddag där man tillbringar hela dagen på stranden och även äter middag och duschar, för att sedan åka hem och natta barnen. Sedan kan man åka iväg till lekställen och lite sådant.



Här är två av barnen som jag tar hand om (Ja, jag har frågat om jag får lägga ut bilder på dem!).


1 Kommentarer
linda:

Söta kids :) du får handla av bara tusan på cafe'et sen tycker jag. Kan du berätta om priser, folket, hur en arbetsdag ser ut typ :) kraaaaaam



SKRIVET DEN: 2011-01-04 KL: 21:26:20



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin