Jobb
2011-08-31 / 20:30:09 / Allmänt

Hallå!

Har inte skrivit något idag, då jag inte suttit vid datorn så mycket. Tänkte berätta lite hur jag jobbar, då mamma alltid är så intresserad av det!

Så, idag har jag haft sovmorgon fram till typ 15-15.30 då jag hämtade lilltjejen hos hennes dagmamma. Då gick vi till en lekpark här i närheten så hon fick springa av sig lite energi. Sedan gick vi hem och jag lagade mat till henne. Behövde i för sig inte det, men kunde ju lika bra göra det. Så kom mamman hem precis när jag var klar. Då tog hon över och jag blev återigen ledig. Nu har mamman lagt tjejen och ska själv ut på en middag, så jag sitter här med babymonitorn och tittar på VMA som gick på MTV för några dagar sedan. Väldigt soft med andra ord!


Har snart sett hela och jag undrar var alla skandaler är?!! Beyoncé vinner väl med sin lilla bula på magen, antar jag! :)


2 Kommentarer
Anonym:

HA HA !!! Ja det var en riktig sovmorgon det. Tack för boken. Läser nu en massa recept. Kraaaam från Mor



SKRIVET DEN: 2011-09-01 KL: 22:57:03
Elin:

Hej!



Jag funderar på att flytta till Berlin och jobba som au pair. jag undrar vad är det för språkskola du går på?



SKRIVET DEN: 2011-10-07 KL: 17:50:42



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin