God morgon Sverige!
2010-05-10 / 10:04:25 / Vardagen i London

Gick upp kvart över åtta i morse och sitter just nu i soffan och ser på nyhetsmorgon. Det känns väldigt svenskt! Jag hade ju ingen tv i London så nu är jag glad att jag kan kolla. Ska väl börja fixa i ordning mig snart och hoppa på bussen till syrran. Blir till att sova där inatt. Har inte hunnit komma hem än, men imorgon får jag äntligen stiga in i mitt älskade rum och sova i min sköna säng!


Nyhetsmorgon på tv:n. Vad skitig den ser ut med blixt!
Köpte ett nytt gott té här om dagen. Med mandelsmak, mums!

Sitter även och klappar lite katt!

Fy vad kallt där är ute här i Sverige. Finns inte ens några blad på träden, man blir ju ledsen! Känns som att det är höst igen ju!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin