Usch och fy!
2010-03-03 / 14:25:52 / Vardagen i London

Många vet att jag hatar, absolut hatar insekter. Det är så äckligt och det får mitt hjärta att slå typ 1000 slag i sekunden. Dock har jag inte sett så många här i London, vilket är skönt. Det värsta var nog den där råttan som var i hotellrummet som jag fort stack ifrån. Men häromdagen satt jag i min säng och ringde ett telefonsamtal när jag såg att något rörde på sig. Det var en kackerlacka tror jag. Men är inte säker. Blev såklart skiträdd men lyckades ta mig fram till den i alla fall. Den var ytterst liten, kan varit en skalbagge eller något, men såg verkligen ut som en kackerlacka! Blää, för sådant!


Märsta glastejp kan man använda till mycket. Här tejpade jag fast kackerlackan (?) i golvet!


Ser ni där ovanför r:et!

En annan gång var när jag gick in på våran toalett. Jag såg något på golvet och började typ hyperventilera. Denna insekt ville inte röra på sig så jag tog en matta och börja slå på den. Till slut visade det sig vara ett torkat tranbär som måste fastnat på min morgonrock och ramlat ner på golvet när jag tog av den. Tänk så det kan gå!


1 Kommentarer
Linda:

Madde hahahahahaha du e crazy. Matilda har ett tips, stripa golvet med tejpen åt andra hållet så att insekterna fastnar på tejpen,du är bara en fegis!!!



SKRIVET DEN: 2010-03-03 KL: 15:43:30



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin