LInda om Svar:
2010-03-03 / 15:01:47 / Vardagen i London

LInda om Svar:
Haha nej inte visa magen för tusan!! Men då får du åka till Camden isåfall då!!! Men vilket datum har du planerat att åka hem? Du...Norweigen air åker till London nu, fast till den andra flygplatsen hmm G nått, kommer inte i håg vad den hette nu. Kolla hur du får ta packning på det planet!


SVAR:Ja, du menar väl Gatwick kanske? Men vill åka från Heathrow, det är närmast med all min packning. Men jag hittade resor med British Airways, som är någorlunda bra. Jag tänkte åka hem typ 7-8 maj!

1 Kommentarer
CINA:

Men madde!!! kan du inte komma hem lite tidigare? Linda och jag ska gå på Lady gaga konserten i globen den 7 maj. Häng me vet ja!!!!



SKRIVET DEN: 2010-03-03 KL: 22:44:25 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin