Imorgon
2010-01-04 / 01:22:17 / Första tiden i London

Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet då jag ska på en intervju. En intervju för att få ett National Insurance number här i England. När jag nu får min lön drar dem för mycket skatt, men om jag skaffar detta, så blir det helt enkelt rätt. Så förra månaden när jag fick lön fick jag mindre än vad jag skulle. Dessa pengar kommer jag dock att få tillbaka på en annan lön, så det är bra.

Stället där jag ska ha min intervju ligger, såg jag nu, där marknaden idag var. Så kommer att få åka dit i alla fall. Dock är ju Brick Lane Market bara på söndagar, så får väl gå i andra affärer m.m. i området. Har hört att det ska vara mer Vintage i det där området, så inte säkert att jag hittar något. Men några fina smycken kanske?

Nej, nu ska jag lägga mig och se på lite CSI NY och drömma mig bort till den staden. Vill ju så gärna flytta dit!

God natt!


Eftersom jag sitter i min säng och äter blir det svårt att lägga undan tallriken, eller skålen i detta fall, utan att spilla. Men smart som jag är kom jag på att man kan använda kartongen min SATCt-shirt låg i eftersom den är gjord av hård papp som man kan ha vatten på utan att den går sönder. Färgen är även knallrosa, mer rosa än bilden visar, vilket är läckert! Man tager vad man haver helt enkelt! :)

På tal om "man tager vad man haver" så använder jag nu skorna jag köpte som bokhållare. Detta tills de ska användas i allafall, haha!

Blev lite green tea, fruktsallad (mango, ananas, banan, äpple, russin och kiwi) plus doftljus till kvällsmys!


2 Kommentarer
Mor:

Verkligen fina bokhållare! Men hur ska du kunna gå i dom? Jag skulle ramla omkull i dem.



SKRIVET DEN: 2010-01-04 KL: 05:38:43
Linda:

Du verkar ha så mysigt där i ditt kalla rum...ljus å fruktsallad :)

Gillar dina shoes och smart du är som använder dem fast du inte använder dem hihi



SKRIVET DEN: 2010-01-04 KL: 13:20:53



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin