Yes, internet idag!
2010-02-03 / 22:39:16 / Vardagen i London

Hallå, nu sitter nog Linda och väntar på att planet ska åka. Den skulle egentligen ha lyft vid 21 men hon skickade ett sms och berätta att det är förseningar, så typiskt!

Ska skriva lite om vad vi gjort de senaste dagarna, men har inte haft tid, då internet varit segt, eller vi har varit ute och flängt någonstans.

Jobbet ringde mig idag också och frågade om jag kan börja jobba klockan 08.00 imorgonbitti och antingen jobba över, eller få sluta tidigare så tackade ja till det. Efteråt ska jag nämligen på en intervju. Berättade ju förut att jag har något nytt på g och tyvärr mamma, men din gissning var fel, haha! Ska i alla fall träffa denna tjej på en fika så får vi se vad det leder till, spännande är det i alla fall. Men ska titta runt lite på internet nu och sedan försöka uppdatera er med vad Linda och jag gjorde här i London!


Kollade nyss upp om hur jag ska komma till flyget. Det finns en nattbuss som går utanför mig 04.03 som tar mig till Paddington så att jag kan ta tåget som går 04.43. Är väl framme lite efter fem på flygplatsen och då ska jag nog hinna. Säkert även med en runda eller två i tax freen också! :P


4 Kommentarer
Mor:

Kan du köpa mascara åt mig? Du vet vilken. Kraam



SKRIVET DEN: 2010-02-03 KL: 23:06:44
Linda:

Ja du hinner, var rätt smidigt att ta sig fram och sen checka in bagaget. Fan ångrar att jag inte köpte en av de nya D&G parfymerna, kostade bara 27 pund, går ju på 600-700 kr här :)men damn det var för mycket butiker, var less på butiker så jag käste min bok. Ha en safe trip hem...cya



SKRIVET DEN: 2010-02-04 KL: 12:04:17
CINA:



SKRIVET DEN: 2010-02-05 KL: 09:07:37 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/
CINA:

EMILIA

MADDE

BAKA

MUS



SKRIVET DEN: 2010-02-05 KL: 09:16:19 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin