Jag älskar varm soppa!
2010-02-15 / 20:32:27 / Vardagen i London

Sitter just nu och äter en varm, varm och åter igen, varm laxsoppa! Köpte massa laxfilé förut, så tänke att jag kunde koka ihop något och det blev helt okej. Har stått hela dagen idag och det känns i mina fötter kan jag lova. Gå till jobbet, stå hela dagen när jag jobbar (stod t.o.m upp när jag åt min lunch!), gå hem från jobbet, komma hem och sätta igång en maskin, stå och koka soppa och nu äntligen får jag sitta ett tag. Ska snart gå iväg till jobbet igen, då vi ska ha möte. Det har nämligen kommit en ny manager till våran butik så det blir ett presentationsmöte. Dock kommer jag tacka nej till en öl efteråt, kan knappt röra på mina fötter ju!

På tal om den nya managern fick jag jobba med honom idag och gud vilken cool kille. Våran nuvarande manager, som åker tillbaka till Spanien om 8 dagar (Yippie!!!), är det inte så många som gillar då han alltid säger åt alla att göra saker. Man känner sig nästan som en slav. Han har blivi lite bättre på slutet nu, men den nya killen är så skön! Har redan hört flera tjejer som typ säger att de är kära i honom. Bögarna på jobbet sneglar även dem dit, haha! Well, jag tycker inte han är speciellt snygg, men rolig att snacka med och väldigt easy!

Aja, nu vill jag äta, så hörs senare, puss!


Orkar inte ta någon bild på laxsoppan. Men den ser typ ut såhär, fast ljusare till färgen och med lax i. Typ.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin