Tax free
2010-12-30 / 13:35:06 / Allmänt

Jag reser från terminal 2, som jag absolut hatar. Deras tax free har det sämsta utbudet helt enkelt. Skulle köpa ett nagellack nyss, eftersom jag vill ha lite färg på mina fossingar imorgon. Men såklart hade dem bara skitfula färger från något märke jag aldrig hört talas om. Så får gå helt färglös. Men det passar väl bra till min ännu så bleka kropp antar jag!


Sitter och väntar men ska snart gå till passkontrollen.

Skulle köpa en vinflarra till föräldrarna där nere. Fick dock beslutsångest eftersom viner inte riktigt är min grej. Fick bli en starkglögg i stället. Är väl lite svenskt sådär?

Till barnen köpte jag lite godis. Har även med mig några svenska filmer och ett spel till dem. Visste inte riktigt vad man skulle ge, men nu blev det detta. Lite saltlakrits slank ner till mig också. Det var ju de jag saknade när jag bodde i London, så nu har jag bunkrat upp!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin