Zebra connection
2009-11-16 / 18:21:05 / Första tiden i London

När jag gick på Oxford Street tidigare idag kände jag att det var någon som knackade på min axel. Först trodde jag att det var någon som ville ha hjälp att hitta vägen till något ställe men det var en Casting Agent som gav mig sitt business card och sa att hon letar tjejer och killar att jobba som extras, vilket är statister. Så hon tog en bild på mig och sa att dem skulle ringa om dem var intresserade.

Har tidigare hört om detta företag och sökte lite på google på dem. De flesta säger att det är en scam, som vill att man betalar höga priser för copyright för de bilder man tar till sitt portfolio. Så om dem ringer är det bara att tacka nej!


www.thezebraconnection.co.uk

Nu ska jag söka några arbeten via datorn. Orkar nog inte gå ut något mer idag. Är trött och har ont i kroppen efter allt gående och släpande av väskor!


2 Kommentarer
Linda:

Förstod att det var något sådant :)



SKRIVET DEN: 2009-11-16 KL: 18:49:37
Madde:

Jo, men det är en agency som kan ge jobb. Bara det att dem tar höga priser för något man egentligen inte ska ta priser för. Typ :P



SKRIVET DEN: 2009-11-16 KL: 19:57:48



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin