Pengar
2009-11-19 / 16:11:23 / Första tiden i London

När man är i affären och ska betala så måste jag alltid stå och läsa på småkronorna hur mycket dem är värda. Jag har inte lärt mig storleken och formen på de olika valutorna, men satt här nu och försökte plugga in det. Får se om det hjälpte något senare.

Räknade också ut att jag gjort av med drygt 3000 kronor denna tid jag varit här, vilken inte är sååå mycket. Jag har ju betalat boende tills på onsdag, en ny mobiltelefon, tåg och busskort, en jacka, lite mat, utskrivning av papper (som gick på typ 130kr - dyrare än i Sverige) och typ lite småsaker som vatten och nagellacksborttagning.

Har inte kommit iväg till Westfield än och vet inte om jag ska åka heller. Sitter och dricker varmt té nu eftersom det är så himla kallt! Och nej mamma, jag har använder inte dina ullstrumpor nu, vill inte att dem ska bli skitiga :)


2 Kommentarer
Linda:

Sätt på plastpåsar på sockorna hihi



SKRIVET DEN: 2009-11-19 KL: 22:59:02
madde:

haha, jaa, får väl göra det!



SKRIVET DEN: 2009-11-21 KL: 17:26:01



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin