Jobb!
2009-11-28 / 02:41:08 / Första tiden i London

Trots musrummet så har denna dag varit bra. Gick till intervjun klockan 18 och det var på rätt ställe jag hamnade. Trodde faktiskt att det skulle vara en intervju med frågor  men han hade tydligen redan bestämt att jag fått jobbet så han gick mer igenom vilka tider jag ska jobba nästa vecka, vad lönen ligger på, alla förmåner och vad dem anser viktigt på detta jobb. Jag kände direkt att YES, nu har jag fått det jag vill. Först och främst är det i en klädbutik jag ska jobba. Sedan är lönen okej + att jag vissa dagar får dubbellön, vilket inte många jobb har här. Sedan får jag 50% off på allt jag vill handla i butiken och på måndag ska jag få kläder gratis som jag kan använda när jag jobbar eller på fritiden. Det var typ ett par byxor, två tröjor, en jumper, något mer och en klänning. Sedan får jag nya kläder var tredje månad!

Träffade även en kille som också jobbar där och han var störtskön, så vi babblade på. Sedan fick jag veta att det är en tjej från Sverige som är 20 som också jobbar där, kul! Han sa att om jag sköter mig bra kan jag jobba upp mig och kanske även få sköta en egen butik senare, eftersom detta märke ska expandera stort i London nu i framtiden, så vi får se! Just nu är jag bara glad att jag fått ett jobb jag faktiskt VILL ha till skillnad mot restaurangen. Ångrar inte för en sekund att jag sa upp mig. Kände på mig att jag skulle hitta något bättre, bara man försöker!


1 Kommentarer
Mor:

Ja du får väl skaffa en katt ifall dom dyker upp igen dom där söta bollarna. Ja nu får du lägga dig i tid när du ska jobba. Inget slarv med tiden. viktigt!!!!Kraaaam



SKRIVET DEN: 2009-11-28 KL: 16:40:57



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin