OTROLIGT, JAG HAR INTERNET!!
2009-12-20 / 20:51:36 / Första tiden i London

Okej, nu har det gått två dagar och jag har äntligen lyckats få internet på denna dator! Vet inte hur det hände, men det hände! Efter massa försök stängde jag av modem och router och gick ut för att köpa ingridienser till middagen. När jag lagat allt klart gick jag sedan och satte på dem igen och vips, det fanns internet!

Så, nu vet jag vad jag kommer göra hela natten. Försöka komma ifatt alla timmar jag missat vid denna dator.

Men nu tar vi gåtan. Linda tror att hon listat ut vilka det är, säkert via google? Därför tänkte jag posta en bild på paret, så ni andra också kan gissa.


1 Kommentarer
Linda:

Japp jag hade rätt...hamnade på hans blogg på en sida å såg att han skulle till London för att se på de där hoppande sakerna som tjejen håller på med haha. Så 1 och 1 blir 2...Sherlock Holmes is my middlename :)



SKRIVET DEN: 2009-12-20 KL: 22:27:10



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin