Lediga dag
2009-12-15 / 20:29:54 / Första tiden i London

Som jag tidigare sa var jag ledig i söndags och hela dagen gick åt till att leta efter Marc Jacobs butik här i London. Idag gjorde jag ett nytt försök och jag lyckades hitta den!! Det var väldigt enkelt. Konstigt att två olika personer sa att den låg på Kings Road igår när den inte gjorde det.

Efter två dagar av letande kunde jag såklart inte gå tomhänt ifrån butiken. Ville verkligen köpa en jättefin plånbok som jag hittade, men det får vänta tills jag vet att jag kan lägga ut pengar på sådana dyrgripar!



En t-shirt MÅSTE man köpa när man är här. Fick bli denna eftersom jag faktiskt befinner mig i UK. Såg även en annan rolig med Obama, men som sagt, får vänta med shoppandet ett tag :P (Om du inte vill skicka massa pengar till mig förstårs kära, bästa älsklingsmamma! <3<3<3)

Dessa nyckelringar är mycket finare i verkligheten, men använde ingen blixt. Det är guld och inte silver som det ser ut på bilden.

Även denna myntbörs är finare i verkligheten. Den behövs verkligen här då man handlar med mynt OFTA!

Och ja, jag var tvungen att köpa denna söta läppstiftspenna!


2 Kommentarer
Linda:

ÅH åh åh och åhhhhh, jag måste komma över snart....me want to shop!!!bra mer shoppingbilder och så vill jag se ditt rum och utsikten kanske hihi



SKRIVET DEN: 2009-12-15 KL: 22:15:12
cina:

trodde för ett ögonblick att läppstiftet var en dildo. Kul att få höra av dig igen:) blev lite orolig där!!!

Kramiz



SKRIVET DEN: 2009-12-16 KL: 09:58:07 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin