Fredag, 20:16
2013-03-16 / 03:28:18 / Allmänt

Hej på er!

Ni ligger väl och sover nu i Sverige allihopa, om ni inte är uppe och fredagsfestar det vill säga! ;P

Kom precis hem från Beverly Center nu. Eller har ätit middag ute emellan, men har spenderat min dag på shoppingcentret i alla fall. Min tankte för denna helg var att ligga och pressa vid poolen, men det sprack ju igår när jag brände med rätt rejält. Fattar inte hur jag lyckades. Jag ser inte klok ut. T.o.m. mina ögonlock är heeelt rödsvullna och svider. Ser typ ut som att jag fått någon ögonsjukdom, haha! Satte lite svagt glitter på dem idag, så ser ut som en röd ögonskugga nu. Hoppas allt lägger sig snart, för är inte kul att gå runt såhär. Kunde ju knappt prova kläder idag då det sved, så fick bli två småsaker som man inte behövde prova som följde med mig hem.

På Bloomingdale's hittade jag detta Ipadfodral från Ralph Lauren: Har tittat runt efter ett bra, då jag inte hunnit köpa ett ännu. Denna tyckte jag kändes bra i materialet och så kunde man göra så att Ipaden ligger i olika vinklar, vilket jag var ute efter.
Köpte dessa tvålar från Bath & BodyWorks. Min syster hade sådana hemma som var inhandlad här i USA och jag gillade dem då de inte torkar ut händerna. Så köpte dessa fyra som jag tänkte ta med till Sverige. Sea island Cotton är min favorit. Älskar lukten av nytvättade kläder!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin