Blend-a-med Whitestrips
2011-09-09 / 14:35:37 / Allmänt

Guten tag!

Hade inget Internet igår när jag tänkte uppdatera, men nu har vi fått tillbaka den igen. Så, vad har jag hittat på de senaste dagarna? Skolan började ju i måndags och har nu läst tyska i 16 timmar. Det går framåt och vi har fått lite läxa över helgen.

Igår åkte jag och köpte ett paket med whitening strips Har hört talas om märket Crest väldigt mycket, men den finns tyvärr inte kvar här i Berlin (jag har i alla fall inte hittat den). Så blev att jag köpte Blend-a-med. Har försökt leta lite recensioner på Internet och det ska väl funka bra enligt dem. Så imorgon sätter jag igång! Mamman tog kort på mina tänder igår och om två veckor får vi se om det blev någon färgskifting!


Fick ett helt gäng med näsdukar också. Hoppas killen på apoteket inte tyckte att jag såg förkyld ut, för känner mig friskare än en nötkärna just nu!

Cirka 400 kronor kostar ett paket här i Berlin!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin