Byta tröja
2011-12-05 / 13:51:30 / Allmänt

Sitter och äter tonfisksås, så gott! Hur enkelt som helst att göra. Blanda lite creme fraich, gräddfil, gul lök, tonfisk och citronpeppar. Detta kan man äta till pasta eller som jag brukar, med sallad.

Jobbar från 15.30-18.00 idag, så efter jag hämtar tjejen hos hennes dagmamma ska vi möta upp en kompis till mig. Blir väl en kopp té och lite shopping kanske? Jag måste byta tröjan jag köpte i lördags. Den har fått en reva i sig, så typiskt!

Med och utan blixt.

2 Kommentarer
Linda:

Jättefina! vill ha :p



SKRIVET DEN: 2011-12-05 KL: 14:51:24
Madde :):

Ja, fast nu är det samma tröja, bara att det blev olika färg med och utan blixt. Försökte vara lite kreativ där, vettu! ;)



SKRIVET DEN: 2011-12-05 KL: 19:40:42 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin