Tillbaka i ett regnigt London!
2010-05-02 / 12:32:47 / Vardagen i London

Kom hem i natt och jag var så blöt då det regnade cats and dogs, som man säger här i UK! Dock var det skönt att få komma hem till ett städat rum och krypa ner i en säng man känner igen. Men Paris var den finaste staden jag varit i. Så sjukt underbar! Människorna där också. Vi var ute på valborg och det var nog den bästa valborg jag haft, minus brasan. Men tar mer om det senare. Har städ-och tvättdag idag, men såg att jag har Internet här hemma i rummet nu, vilket är ovanligt, så kommer väl sitta fastklistrad vid datorn antar jag!


Jag fick träffa Elise som jag saknat så mycket!


1 Kommentarer
Linda:

Fan om det regnar när vi kommer, tråkigt isåfall. Hoppas det klarnar upp :)

Jag har oxå städ, tvätt, packdag här så ska sätta i gång nu. Vid den här tiden i morgon landar vi ungefär.....kraaaam



SKRIVET DEN: 2010-05-03 KL: 11:34:08



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin