Svar
2010-03-03 / 14:17:32 / Vardagen i London

Linda om BUTIKSTIPS: Tk maxx:
Vet du!!!! Måste be dig om en tjänst, om vi nu mot förmodan inte kan komma i April/Maj.
I morse när jag skulle ta ut alla kläder i torktumlaren så ramlar det ut paljetter!!! Min Rolling stones tröja e helt paj, alla paljetter utom 7 kanske e borta...karlar kan inte tvätta!! Du måste köpa en ny åt mig!! Ser att du hittat en sån tröja på denna butik du bloggar om i detta inlägg :)


SVAR:
Haha, det förvånar mig inte. Förstod att något sådant skulle hända. Men denna tröja från Tk maxx vet jag inte om du är så sugen på. Den är skitsnygg, men modellen är sådan att den slutar lite ovanför byxkanten, så man ser lite, lite mage. Så, fortfarande sugen?! :P

Matila om Titta Matilda!:
Hej moster, jag har saknat dig väldigt mycket. Vad kul att du har satt upp bilderna på väggen. Har du det bra i London eller? Vad har du gjort i dag? Hej då moster, aj lav ju!


SVAR: Åh, hej Matilda mitt lilla troll! Ja, det är jättefint på min vägg nu med alla dina bilder. Den är annars så tråkig och vit, men nu är det färg med dina tavlor! :)  Vad jag har gjort idag? Ingenting hittills. Jag vaknade, sedan duschade jag, sedan fixade jag i ordning mig, sedan stekte jag lax och bulgur till matlåda och nu sitter jag här i en obekväm soffa på biblioteket och skriver. Ska kolla på en resa till utomlands snart, till Skottland! Efter det är det jobb som gäller!

Jag hoppas verkligen att du kommer hit i april/maj, så du får tjata på mamma nu varje morgon och varje kväll! Puss, aj lav ju tu! <3<3

Mor om Nu ska jag ut pa sightseeing!:
Barmark jaha så ser det ut. Du skulle bara veta hur det ser ut här hemma med all snö. Det är mer nu än vad du såg i januari. Staketet på baksidan syns inte.Kraaam


SVAR:
Ja, jag såg bilderna du skickade. Ska visa snart hur våra marker ser ut med massa blommor. KRAMAR!!!

1 Kommentarer
LInda:

Haha nej inte visa magen för tusan!! Men då får du åka till Camden isåfall då!!! Men vilket datum har du planerat att åka hem? Du...Norweigen air åker till London nu, fast till den andra flygplatsen hmm G nått, kommer inte i håg vad den hette nu. Kolla hur du får ta packning på det planet!



SKRIVET DEN: 2010-03-03 KL: 14:22:41



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin